nedjelja, 3. svibnja 2015.

Kako vidjeti svoj prošli život u tarotu? Primjer iz prakse

Primjenom različitih otvaranja tarota i pažljivim tumačenjem karata, možemo baciti pogled u sva područja života...i dalje od toga. Sjećanje na prošle živote kod većine nas skriveno je u dubinama podsvijesti i tek ponekad odjekne u sadašnjosti kao slabašni eho, u obliku talenata, sklonosti, umijeća ili neobičnih navika. Mnoge veze koje imamo s drugim ljudima u ovom životu, karmičke su veze nastale tijekom jedne i više zajedničkih inkarnacija. 

Osim pomoću metode regresije, i pomoću tarota se može saznati koji je naš prošli život bio značajan za ovaj tekući, koje smo greške tada počinili i koje zadatke nosimo sa sobom iz te inkarnacije. Otvaranje "Reinkarnacija" pokazuje sve to i više od toga.
Kao primjer iz prakse navest ću otvaranje koje sam radila za sebe, budući da karte u njemu prilično jasno govore o svojim pozicijama. Tumačenje je dosta skraćeno budući da se za svaku poziciju može napisati više nego što bi to format bloga mogao podnijeti.

Izgled otvaranja:

----------15--------14--------13------
12---11-----9---8-----6---5-----3---2
---10----------7----------4---------1--

Pitanje: Koji je moj prošli život posebno značajan za trenutnu inkarnaciju i što mogu naučiti iz njega?

1. Ja, moja ličnost u prošlom životu

SVIJET (preokrenut) - s velikom vjerojatnošću možemo reći da je subjekt ženskog spola. Karta Velike arkane potvrđuje relevantnost otvaranja i značaj inkarnacije za mene u ovom životu. Karta Svijet figurira pod brojem XXI i označava kraj ciklusa - ovdje je riječ o mudroj, talentiranoj osobi širokih vidika i velikog potencijala prikupljenog tijekom mnogih proteklih života (integrirano iskustvo prethodnih 20 karata). Ipak, karta je preokrenuta što znači da je potencijal velikim dijelom ostao neiskorišten i već se ovdje vidi glavna priroda karmičke pogreške.

2. Moj privatni život,okruženje, odnosi s drugima

DEVETKA PEHARA - karta pokazuje obilje, zadovoljstvo, ispunjenje želja. Simbolizira da subjekt potječe iz dobrostojeće obitelji, iz okruženja koje "voli" umjetnost i stvaralaštvo (pehari)  npr. pokrovitelji umjetnika, mecene, kolekcionari. Česti praznici i slavlja. Eventualni bračni život protječe u sličnoj atmosferi.

3. Jesam li bila sretna? Koji su me osjećaji pratili?

OSMICA MAČEVA - osoba je ograničena u djelovanju. Osjećaj sputanosti i vječno oklijevanje, iako prepreke možda nisu nepremostive. U kombinaciji s prethodnim kartama, možemo zaključiti da naizgled harmonično okruženje na neki način sprječava osobu da se realizira na pravi način (možda zajednica u kojoj je neprihvatljivo da žena radi ili nešto slično). 

4. Kakva je bila narav mojih interesa i talenata?

ZVIJEZDA - karta koja potvrđuje postojanje velikog potencijala i talenata, pretežito umjetničkih (glazba, slikanje, pisanje itd.) ili možda čak okultnih. Velika senzibilnost i kreativnost. Pokroviteljstvo Više sile u realizaciji svojih planova u tom kontekstu. 

5. Kakav je bio moj društveni status?

KRALJ PEHARA - visok društveni status, vjerojatno dobiven putem oca ili muža. Dobročinitelji, mecene, umjetnici, religijski vođe, liječnici - približan je spektar djelovanja. 

6. Koji su bili moji životni zadaci?

TROJKA MAČEVA (preokrenut) - krivi izbor napravljen unatoč osjećajima.  Zablude, razdvojenost, Pokazuje da čovjeka mami krivi put i da je nesposoban da se odupre izazovima. Ako skupimo značenja svih prethodnih karata, vidimo da osoba nije našla snage u sebi da se bori protiv okruženja (osmica mačeva) i nastavila život u materijalnom obilju (devetka pehara) i visokom statusu (kralj pehara), umjesto da slijedi put srca (zvijezda). Životni zadatak nije ispunjen.

7. Kakva su bila moja životna postignuća?

KRALJICA PEHARA - osoba je poštovana i priznata u društvu, prvenstveno zbog svojeg toplog srca. Dobra majka i vjerna žena. Ova karta nastavlja temu pehara koja se provlači kroz cijelo otvaranje, i pretpostavka je da se osoba naizgled savršeno uklopila u okruženje i nastavila djelovanje svoje obitelji. Umjetnost (ili okultno znanje!) je u njezinu životu ostalo u društveno prihvatljivoj mjeri, jer se kraljica pehara lako može zamisliti kao pokroviteljica umjetnika, netko tko traži savjete od proricatelja ili u vlastitim snovima.

8. Kakvo je bilo moje zdravlje?

DESETKA MAČEVA - iznenadna bolest, operacija. Veoma teška ozljeda, možda hladnim oružjem. Nasilna, prerana smrt. Karta pokazuje da je osoba bila generalno dobrog zdravlja dok se iznenada nije dogodila vrlo teška nesreća, najvjerojatnije fatalna.

9. Kako sam umrla?

AS ŠTAPOVA (preokrenut) - poraz, nemogućnost novog početka. Rekla bih da je iznenadan kraj nagoviješten desetkom mačeva rezultat odluke Više sile, budući da nije bilo izgledno da će osoba ostvariti "projekt" tj. životnu svrhu koja joj je dana rođenjem.

10. Kakvi su bili moji odnosi s drugima (prijatelji, suradnici, obitelj)?

POSLJEDNJI SUD (preokrenut) - mnoštvo krivih procjena u stvaranju odnosa. Brak iz krivih razloga kao npr. materijalna korist i razdvojenost od onog do kojeg je osobi bilo uistinu stalo. Ovo je karta Velike arkane što znači da u ovom životu treba posebnu pozornost obratiti na međuljudske odnose.

11. Da li postoji karmička veza s mojim trenutnim partnerom?

PETICA ŠTAPOVA - ovo je karta Male arkane čije je značenje pretežito negativno i označava konflikte, svađe i nesuglasice. S obzirom na to da ova karta vlada 1. dekadom Lava u kojoj sam rođena, često mi se pojavljuje u otvaranjima i nije prevrnuta, mogu zaključiti da je odgovor na pitanje "Da". Moj trenutni partner vjerojatno je bio moj konkurent, suparnik ili općenito na suprotnoj strani.

12. Postoji li karmička veza između mene i mojih roditelja?

ĐAVAO - jednog ili oba roditelj uz osobu veže teška karma. Jedan od njih imao je fizičku, psihičku ili materijalnu vlast nad osobom. Odnos kojeg je potrebno pažljivo razraditi i analizirati u tekućem životu. 

13. Postoje li karmičke veze s još nekim iz moje okoline?

DESETKA ZLATNIKA - ova karta je vezana uz znak Raka što jasno ukazuje na dom, nekoga s kime dijelimo životni prostor i materijalne resurse.

14. Koji zadaci su bitni u mojem trenutnom životu?

SEDMICA MAČEVA - mačevi sugeriraju način ponašanja uvelike oprečan onome kojeg prakticira naša osoba pehara. Doslovno poslati "k vragu" društvene konvencije i mišljenje okoline. Uključiti mozak i uvijek tražiti izlaz jer nema nepremostivih prepreka. Slijediti svoj, trnovit, vijugav i ponekad ne sasvim etičan put. Čovjek mačeva uzima ono što želi. Karta ideja, razmišljanje, taktiziranje. U ovom životu nemam nekih posebnih umjetničkih talenata, ali moje zanimanje za različite ezoterijske discipline je doista veliko.

15. Etapa mojeg puta?

LUDA - vrlo znakovito, otvaranje počinje Svijetom (XXI) i završava Ludom (XXII ili 0). Dižemo se po spirali i počinje novi ciklus života, na višoj razini. Luda je neopterećena prošlim iskustvom i svi su joj putevi otvoreni. Naivnost ali i beskrajna energija i potencijal. Rizik i određena nepraktičnost - označava težnju za slobodom u profesionalnim i osobnim odnosima.

Napomena: ovo otvaranje možete naručiti za sebe. Pregled svih dostupnih otvaranja zajedno sa cijenama nalazi se na ovom linku.



Nema komentara:

Objavi komentar