utorak, 16. veljače 2016.

Koje pitanje postaviti kartama - nekoliko dobrih ideja

Koje teme i pitanja su najefektivnija za otvaranja tarot karata? Dajem vam neke prijedloge dobrih i korisnih pitanja, a za dobre i korisne odgovore pobrinite se sami ili se konzultirajte sa svojim majstorom tarota :)






Međuljudski odnosi

  • U čemu je bit naše veze?
  • Što nam može pomoći da prevladamo poteškoće?
  • Zašto se pojavljuju problemi u našem odnosu?
  • Što trebam dati, a što trebam dobiti od druge osobe?

Posao
  • Kako riješiti poteškoće na poslu?
  • Koje su moje perspektive na ovom radnom mjestu?
  • Koji su moji talenti i vještine?
  • Kako dobiti više novca / priznanja/ radosti na poslu?
  • Kako uskladiti posao i hobby?
  • Kako pronaći ravnotežu između posla i obitelji?

Zdravlje
  • Zašto se loše osjećam?
  • Kakva je razina moje energije?
  • Koje iscjeljujuće metode mi mogu pomoći?
  • Koji je je moj osobni recept za dobro zdravlje?

Osobni razvoj
  • Što u ovom trenutku moram znati o sebi?
  • Na kojim područjima života moram uložiti dodatni trud?
  • Zbog čega se osjećam upravo ovako?
  • Kako da postignem harmoniju u životu?

Opća dijagnostika
  • Što karakterizira ovaj životni period i koje su moje potrebe u njemu?

Specifične situacije
  • Zašto mi se stalno ponavlja ova situacija?
  • Koji je smisao ovog sna?
  • Da li je moj predosjećaj ispravan?
  • ...

Naravno, ovaj popis ni izdaleka nije konačan i samo je smjernica koja bi možda nekome mogla biti korisna u obraćanju tarot kartama. Želim vam puno dobrih pitanja i još boljih odgovora u ovom tjednu ;)

Nema komentara:

Objavi komentar